دوست داشتن...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, :: 12:10 ::  نويسنده : reza

دوست می دارمـش … امـّـا …

می تـرسم بـگویــم و بگـویـد : ” مرسـی !! ”

یــا بگویـد بـه این دلـیـل و آن دلـیـل دوسـتـم نـدارد …

یــا چـه می دانـم …

مثـل خیـلیـهـا بگـویـد لیـاقـتـم بـیـشـتـر از این حرفـهاسـت …

می تـرسـم از اینــکـه

هـرچـیـزی بـگویـد جُـز :

” مــَــن هـم دوسـتت دارم … ”




www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

GOLDOKHTAR
ساعت21:38---29 شهريور 1392
سلام..دیشب دقیقا بهش گفتم من لیاقتت رو ندارم .بااین مطلبت باعث شدی الان احساس بدی داشته باشم.یعنی الن ناراحته؟؟؟
بهرحال برات آرزوی شادکامی دارم گلم.


دلتنگی
ساعت18:11---28 مرداد 1392
به من حق بده
که میل به خوردن نداشته باشم
این بغض‌ها که
تو به خورد من می‌دهی
سیر سیرم می‌کند …


بفرين
ساعت17:09---26 مرداد 1392
سلام دوست عزيز وب خوبي داري موفق باشي

Aram
ساعت18:49---23 مرداد 1392
سلام کجایی معلوم هس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهه... نمكدون
ساعت23:52---15 مرداد 1392
كجايي الان؟

fateme
ساعت0:03---14 مرداد 1392
دلم ضجه نزن
صدایت را نمی شنود...
در آغوش دیگری...
سرش گرم است...
-------------
آپم


zahra
ساعت14:46---8 مرداد 1392
سلام میخواستم بگم آدرس وبم روتغییردادم ازحالابااین آدرس لینک کن.

www.Myloveforsaeid.loxblog.com


zahra
ساعت22:34---7 مرداد 1392
شب عفو است و محتاج دعایم ز عمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی،خدا را درمیان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن،کمی هم جای ما او را صدا کن بگو یارب فلانی روسیاه است دو دستش خالی و غرق گناه است بگو یارب تویی دریای جوشان در این شب رحمتت بروی بنوشان



zahra
ساعت17:20---7 مرداد 1392
به سلامتی تنهایی که هر وقت بهش خیانت کردم باز اومد سراغم

asal
ساعت1:15---26 تير 1392
سلام آقا رضا.....
مرسی که بهم سر زده بودین..........
منم اومدما....ولی چون با گوشی بود نشد نظر بذارم.شرمنده.....منتظرتون هستم بازم.تابعد بای


asal
ساعت1:15---26 تير 1392
سلام آقا رضا.....
مرسی که بهم سر زده بودین..........
منم اومدما....ولی چون با گوشی بود نشد نظر بذارم.شرمنده.....منتظرتون هستم بازم.تا بعد بای


Aram
ساعت14:19---25 تير 1392
سلام کجایی کم پیدا شدی عجیببببببببب

مهرناز(صبا)
ساعت11:52---25 تير 1392


این روزها تلخم

تلخ مینویسم

تلخ فکر میکنم

این روزها

دست برداشته ام از توجه بی وقفه به حضور آدم ها

پرهیز میکنم از ثبت وجودهایی که ماندگاری ندارند


از همه ی آدم ها بریده ام
سلام آپ امروزم فوق العاده ست منتظرتم


fateme
ساعت0:07---25 تير 1392
گریــــــه شاید زبان ضعـــف باشد شاید کودکــانه ، شاید بی غــرور اما هر وقت گونه هــــایم خیس می شـــود می فهمــــم نه ضعیفم ، نه کودکم ، بلکه پر از احساســـم …

moji
ساعت12:50---22 تير 1392
جالب بود ممنون
موفق باشی


الهه ... نمكدون
ساعت0:57---22 تير 1392
چطوري داداشي به منم سري بزن

الهه ... نمكدون
ساعت1:42---18 تير 1392
دلتنگتم


گاهـ ـی حجـ ـم ِ دلــــتنـگی هایـ ـم


آن قــَ ـــ ـدر زیـاد میشود

که دنیــــا

با تمام ِ وسعتش

برایـَم تنگ میشود ...

... دلتنــگـم...

دلتنـــــگ کسی کـــــه

گردش روزگــــارش به من که رسیــــد از

حرکـت ایستـاد...

دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید...

دلتنگ ِ خود َم...


دلنوشته های تنهایی من
ساعت21:20---15 تير 1392
حکایت رفاقت من با تو حکایت "قهوه" ایست که امروز بیاد تو تلخ تلخ نوشیدم!



و با هر جرعه بسیار اندیشیدم که این طعم را دوست دارم یا نه!؟



آنقدر ماندم بین دوست داشتن و نداشتن که انتظار تمام شدنش را نداشتم



تمام که شد فهمیدم...

"باز هم قهوه میخواهم!!

حتی تلخ تلخ..."

سلام. وبلاگتو کامل خوندم و واقعا از مطالب ریبات لذت بردم. به وب منم یه سری بزن و اگه نظرتو بدی خوشحال میشم. منتظرم......


Aram
ساعت12:22---11 تير 1392
سلام بی معرفت یه سرس که بزن

fateme
ساعت12:27---10 تير 1392
اشکــ هـایـی کــه بـی امـان مــی ریـزنـد























و بغضــی کـه هنــوز گیــر کـرده!























نمیـدانــی چـه دردی دارد


















وقتــی حـالمــ در واژه هــا همــ نمــی گنجــد..


Aram
ساعت11:58---6 تير 1392
آره واقعا وحشتناکه......
ای خدااااا دلم یه عالمه گرفته


مهسا
ساعت10:29---6 تير 1392
سلام خوبی؟؟؟ منم خوبم
وبت خییییییییییییییییییلی خوگشله لینکیدمت با افتخار، افتخار میدی؟؟؟؟ سرتم که خلوت شد یه سری به ما بزن بی زحمت فعلن بای


مریـــــــــــــم
ساعت21:40---4 تير 1392
هروقت داشتی یه آدمی رو تو ذهنت بزرگ

میکردی جا واسه پشیمونیم بذار...

مرسی که بهم سر زدی


ghazal
ساعت19:00---4 تير 1392
ه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش دارس سوپرایزت می کنه
پاسخ:این باز چه مزخرفیه


دلتنگی
ساعت17:03---4 تير 1392
میگن آرامش یعنی هروقت قهر کنی مطمئن باشی کسی جاتو نمی گیره …
ما که تا یه عشوه اومدیم طرف عروسی کرد رفت ! والاااا


Aram
ساعت13:38---3 تير 1392
سلام رضا جونم بلاخره لینک شدممممممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان